Ζούμε σε έναν κόσμο που δεχόμαστε “βομβαρδισμό” πληροφοριών και ο εγκέφαλός μας βρίσκεται σε αδιάκοπο φόρτο και ένταση, με αποτέλεσμα να προσπαθεί να επικεντρωθεί σε ό,τι κρίνει πως είναι πιο σημαντικό. Η διαδικασία αυτή, ως επί το πλείστον, συμβαίνει υποσυνείδητα.
Το μυαλό μας τείνει να παίρνει γρήγορες μικροαποφάσεις, ως αποτέλεσμα παραλλαγών τριών βασικών ερωτήσεων:
- Τί είναι αυτό;
- Για ποιον είναι; / Είναι για εμένα;
- Τί παίρνω; / Και τί με αυτό;
Οι ιστότοποι δεν ξεφεύγουν από αυτήν τη διαδικασία και ειδικά τα e-shop, καθώς οι επισκέπτες θέλουν να ξοδέψουν τα χρήματά τους! Ως εκ τούτου, οι έμποροι θα επωφεληθούν εάν απαντήσουν στις τρεις υποσυνείδητες ερωτήσεις εύστοχα και γρήγορα, στη home page του e-shop τους και στις landing pages.
Το κλειδί για να επιτευχθούν τα παραπάνω, είναι να υπάρχουν “καθαρές” σελίδες, με σαφή σχεδιασμό, χωρίς πληθώρα πληροφοριών και πολλά κείμενα, για να καθοδηγήσετε τους επισκέπτες στις υποσυνείδητες ερωτήσεις τους.
Τί είναι αυτό;
Το web site σας απαντά στο ερώτημα “Τι είναι αυτό;” με μια ματιά, χωρίς οι επισκέπτες να χρειάζεται να πλοηγηθούν, ή να κάνουν κάποιο κλικ;
Οι εικόνες έχουν μεγάλη σημασία, επειδή ο ανθρώπινος εγκέφαλος επεξεργάζεται τις οπτικές πληροφορίες πιο γρήγορα από το κείμενο. Παρόλα αυτά, ο εγκέφαλός μας έλκεται πρώτα από το πιο διακριτό κείμενο, οπότε μία μεγάλου μεγέθους γραμματοσειρά με κάποιο κεντρικό μήνυμα, θα τραβήξει αμέσως την προσοχή τού επισκέπτη.
Για ποιον είναι αυτό;
Όπως προαναφέρθηκε, ο εγκέφαλός μας υποσυνείδητα αναζητά απαντήσεις στις τρεις ερωτήσεις για να αποφασίσει αν θα προχωρήσει. Σε αυτή τη γρήγορη διαδικασία, ο εγκέφαλός μας αναζητά στοιχεία.
Τα ποσοστά εγκατάλειψης ενός ιστότοπου, θα μπορούσαν να αντικατοπτρίζουν εάν έχει απαντήσει στις ερωτήσεις του κοινού του.
Το περιεχόμενο διαδραματίζει θεμελιώδη ρόλο και οι εικόνες πρέπει να έχουν απήχηση με το κοινό-στόχο.
Τί παίρνω;
Μια παραλλαγή του “Τι παίρνω;” θα μπορούσε να είναι “Και τί μ’αυτό;” καθώς μερικές φορές το όφελος είναι άυλο, όπως, για παράδειγμα, η προώθηση της βιωσιμότητας, ενός φιλανθρωπικού σκοπού κ.λπ.
Εάν όμως πρόκειται για ηλεκτρονικό κατάστημα, θα πρέπει με την πρώτη ματιά να είναι σαφές τί εμπορεύεται. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω των κατάλληλων εικόνων, αλλά παράλληλα και με απλά και άμεσα μηνύματα μέσω εύστοχων κειμένων, τα οποία θα πρέπει να αναφέρουν το τί προσφέρεται στους πελάτες και γιατί πρέπει να τους ενδιαφέρει!
Πηγή: webworldnews.gr
Ανακαλύψτε τις υπηρεσίες της FOCUS ON GROUP και επικοινωνήστε μαζί μας για να συνομιλήσετε με έναν σύμβουλο διαδικτύου.