To Facebook ανακοίνωσε πως είναι πλέον διαθέσιμος σε όλους, διαφημιστικός χώρος στα αποτελέσματα γενικής αναζήτησης και όσες καμπάνιες χρησιμοποιούν τις αυτόματες τοποθετήσεις, θα τοποθετούνται διαφημίσεις και εκεί εξορισμού.
Μετά τη διάθεση διαφημιστικού χώρου στο Marketplace και κατόπιν εκτεταμένου διαστήματος δοκιμών, πλέον, οι διαφημιζόμενοι στο Facebook θα μπορούν να προβάλλονται και στα αποτελέσματα των γενικών αναζητήσεων των χρηστών.
Αυτή η δυνατότητα προβολής θα είναι επιλεγμένη εξορισμού στις αυτόματες τοποθετήσεις κάθε νέας “αυτόματης” καμπάνιας, αλλά θα μπορεί να επιλεγεί και χειροκίνητα. Όσοι δεν επιθυμούν να μπαίνουν διαφημίσεις τους στα αποτελέσματα αναζήτησης, είτε τα γενικά, είτε του Marketplace, θα πρέπει να απο-επιλέγουν τις συγκεκριμένες ενότητες από τις σχετικές προεπιλογές.
Η εμφάνιση των διαφημίσεων είναι παρόμοια με αυτή του χρονολογίου και έχουν ανάλογη σήμανση, ώστε να ξεχωρίσουν από το οργανικό περιεχόμενο.
Σε κάθε περίπτωση, δεν υπάρχει δυνατότητα στόχευσης χρηστών που να βασίζεται σε συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις που χρησιμοποιούν ή ψάχνουν – όπως γίνεται στην πλατφόρμα Google Ads. Οι διαφημίσεις στους συγκεκριμένους χώρους θα εμφανίζονται όταν γίνονται αναζητήσεις σχετικές με το περιεχόμενό τους και εφόσον αυτό εμφανίζεται στη σελίδα που διατηρούν οι διαφημιζόμενοι στο Facebook.
Για την ώρα, η λειτουργικότητα περιορίζεται σε όρους αναζήτησης στα αγγλικά και τα ισπανικά.
Πηγή : webworldnews.gr