Το Διαδίκτυο προτιμούν όλο και περισσότερο για τις αγορές τους οι Έλληνες καταναλωτές με τους πιο νεαρούς χρήστες του Internet να αγοράζουν αρκετά συχνά από τα αγαπημένα τους ηλεκτρονικά καταστήματα.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της έρευνας Focus on tech life της Focus Bari, η οποία αφορά το α’ τρίμηνο του 2019, 3 στους 5 (59%) Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου πραγματοποίησαν τουλάχιστον μία online αγορά κατά τη διάρκεια του τελευταίου εξαμήνου. Μάλιστα, το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 77% στις ηλικίες 25-34 ετών, οι οποίες δείχνουν πολύ πιο εξοικειωμένες με το συγκεκριμένο τρόπο αγορών. Από την άλλη πλευρά, όμως, το 60% των χρηστών ηλικίας άνω των 55 ετών δεν έχουν online αγορές, στοιχείο που δείχνει ότι υπάρχει ένα αξιοσημείωτο χάσμα γενεών όσον αφορά στην αξιοποίηση του Διαδικτύου.
Αυτό το χάσμα παρατηρείται και στη χρήση του Διαδικτύου, καθώς το 45% των Ελλήνων ηλικίας άνω των 65 ετών δηλώνει ότι δεν ασχολείται με το Internet, όταν σε συνολικό επίπεδο το ποσοστό χρήσης μεταξύ 13-74 ετών ανέρχεται σε 88% με τον μέσο χρόνο σύνδεσης να φθάνει στις 3,5 ώρες (210 λεπτά).
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η πλέον αγαπημένη ασχολία. Το 58% δηλώνει ότι δραστηριοποιείται καθημερινά στα social media, ποσοστό που ανεβαίνει στο 85% στις ηλικίες 18-34 ετών και στο 60% στην κατηγορία 35-54 ετών. Το 51% αφιερώνει έως 1 ώρα την ημέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το 27% ασχολείται για περισσότερο από 1 ώρα!
Με δεδομένο ότι το 82% δηλώνει ότι έχει smartphone, είναι μάλλον αναμενόμενο το 78% να δηλώνει ότι συνδέεται στο Διαδίκτυο μέσω του κινητού τηλεφώνου του. Μάλιστα, τα ποσοστά χρήσης mobile Internet πλησιάζουν το 100% στις ηλικίες 18-34 ετών. Αξιοσημείωτο είναι πως το 32%, ήτοι ένας στους τρεις χρήστες, συνδέεται στο Διαδίκτυο μέσω του smartphone του για πάνω από μία ώρα την ημέρα.
Σε επίπεδο νοικοκυριών, το 83% δηλώνει ότι έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο με το smartphone να αποτελεί την πρώτη επιλογή ως μέσο σύνδεσης (81%) και τον φορητό υπολογιστή να ακολουθεί με 57%. Επίσης, το 41% των νοικοκυριών δηλώνει ότι χρησιμοποιεί κάποια υπηρεσία συνδρομητικής τηλεόρασης.
Όσον αφορά στα παιδιά, το 76% στις ηλικίες 5-12 ετών χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο με το ποσοστό να φθάνει στο 88% στην κατηγορία 10-12 ετών. Σημειωτέον πως πάνω από ένα στα τρία παιδιά (36%) ηλικίας 10-12 ετών έχει κινητό τηλέφωνο.
Πηγή: https://www.cnn.gr