Σε λίγο περισσότερο από μια δεκαετία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αναδειχθεί ως ο νούμερο ένα τρόπος των επιχειρήσεων να συνδεθούν με τους καταναλωτές, σύμφωνα με μια νέα μελέτη που διεξήγαγε η Sprout Social, μια εταιρεία ακρόασης και ανάλυσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Πάνω από το 70% των επιχειρήσεων που ερωτήθηκαν βασίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αφοσίωση των πελατών, σε σύγκριση με το 61% που βασίζεται στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το 27% στις διαφημίσεις τηλεόρασης/ραδιοφώνου και το 24% στις έντυπες διαφημίσεις.
Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 καταναλωτές και 250 στελέχη επιχειρήσεων, διαπίστωσε ότι το 91% των στελεχών επιχειρήσεων σχεδιάζουν να αυξήσουν τους προϋπολογισμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα επόμενα τρία χρόνια, καθώς οι καταναλωτές βασίζονται όλο και περισσότερο στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης για να μάθουν για μάρκες ή εταιρείες (55%), ιδίως οι νεαρότεροι καταναλωτές της GenZ και οι Millennials. Για το 35% των καταναλωτών που ερωτήθηκαν, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν τον κύριο τρόπο που μαθαίνουν για νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες.
Η πίστη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμένει αμετάβλητη μεταξύ των στελεχών επιχειρήσεων που ρωτήθηκαν, με πάνω από το 80% από αυτούς να εμπλέκονται σε επιχειρήσεις απευθείας προς καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένης της λιανικής.
Το δείγμα προήλθε από εταιρείες όλων των μεγεθών, με λιγότερους από 200 υπαλλήλους (42%) 200 έως 999 (20%) και πάνω από 1.000 (38%), σχεδόν το 90% των στελεχών επιχειρήσεων συμφωνούν ότι εταιρείες που δεν επενδύουν σε marketing μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα μείνουν πίσω και το 62% συμφωνεί ότι οι μάρκες και οι εταιρείες που δεν έχουν ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν θα είναι σε θέση να επιτύχουν μακροπρόθεσμα.
Ωστόσο, η πίστη τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν αντιστοιχεί με την εμπειρία τους από τη χρήση τους. Λιγότερες από τις μισές εταιρείες περιγράφουν τις στρατηγικές κοινωνικών μέσων ως «πολύ αποτελεσματικές» για την ενίσχυση της εικόνας της μάρκας, την αύξηση της αναγνωρισιμότητας, την αύξηση των πωλήσεων και της πελατειακής βάσης. Επιπλέον, δεν αισθάνονται υπερβολική αυτοπεποίθηση για τις τρέχουσες στρατηγικές κοινωνικών μέσων της εταιρείας τους.
Πηγή: www.webworldnews.gr