Αυξανόμενο είναι το ποσοστό των Ευρωπαίων καταναλωτών, που επιλέγουν το ψηφιακό κανάλι για τις αγορές τους. Το ποσοστό των πολιτών στην Ευρώπη, που πραγματοποιεί διαδικτυακές αγορές, έφτασε περίπου το 60% το 2018 και εξακολουθεί να αυξάνεται.
Αν και τα ποσοστά των online αγοραστών βαίνουν αυξανόμενα, έντονες είναι οι διαφορές που σημειώνονται μεταξύ των διαφόρων κρατών-μελών. Έτσι, ενώ στη Δανία το 84% των καταναλωτών κάνει online αγορές, το αντίστοιχο ποσοστό είναι μόλις 20% στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία.
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην πραγματοποίηση διασυνοριακών αγορών από άλλες χώρες της Ε.Ε. (48%) είναι σημαντικά χαμηλότερη απ’ ό,τι για τις διαδικτυακές αγορές εντός της χώρας τους (72 %).
Την παραπάνω εικόνα αποτυπώνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στον Πίνακα Αποτελεσμάτων για τις καταναλωτικές συνθήκες του 2019. Εν μέσω της αυξανόμενης ευαισθητοποίησης σχετικά με την αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη και την παγκόσμια ρύπανση από πλαστικά, η έρευνα διαπιστώνει ότι ένα ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών στην Ε.Ε. λαμβάνουν υπόψη τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αγορών τους.
Σύμφωνα με τα ευρήματα του Πίνακα Αποτελεσμάτων, σήμερα, περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές λαμβάνουν υπόψη τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, όταν πραγματοποιούν αγορές. Οι πλέον συνειδητοποιημένοι καταναλωτές στην Ε.Ε. είναι εκείνοι που βρίσκονται στις νότιες χώρες (59 %) και στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης (57 %). Από την πλευρά τους, οι έμποροι λιανικής, στην πλειονότητά τους (71%) πιστεύουν ότι οι περιβαλλοντικοί ισχυρισμοί, που διατυπώνονται για προϊόντα ή υπηρεσίες στον τομέα τους, είναι αξιόπιστοι.
Πηγή : www.webworldnews.gr