Σκέψου το website σου σαν ένα πρώτο ραντεβού. Όταν κάποιος επισκέπτης φτάνει στη σελίδα σου, η εμπειρία που θα έχει είναι αυτή που θα καθορίσει αν θα θελήσει να σε “ξαναδεί” ή αν θα φύγει και δεν θα επιστρέψει ποτέ.
Όπως και σε ένα ραντεβού, η πρώτη εντύπωση μετράει, η αλληλεπίδραση πρέπει να είναι ευχάριστη και η επικοινωνία ομαλή.
Πόσο ελκυστικό, φιλικό και αποτελεσματικό είναι το website σου;
1. Η πρώτη εντύπωση μετράει
Όπως όταν γνωρίζεις κάποιον για πρώτη φορά, το design και η αισθητική του website σου παίζουν τεράστιο ρόλο. Αν η σελίδα σου είναι αργή, παλιομοδίτικη ή γεμάτη με άχρηστες πληροφορίες, ο επισκέπτης θα την εγκαταλείψει άμεσα. Ένα σύγχρονο, καλοσχεδιασμένο website με ελκυστικά χρώματα, ξεκάθαρη δομή και ευανάγνωστη τυπογραφία δημιουργεί θετικές εντυπώσεις από το πρώτο δευτερόλεπτο.
Το design πρέπει να αντικατοπτρίζει το brand σου. Αν έχεις ένα premium προϊόν, η σελίδα σου πρέπει να αποπνέει πολυτέλεια. Αν απευθύνεσαι σε νεανικό κοινό, χρειάζεται μοντέρνα αισθητική και ζωντανά χρώματα. Μην ξεχνάς ότι το website είναι η βιτρίνα σου στο διαδίκτυο – και πρέπει να είναι ελκυστική.
2. Η ταχύτητα μετράει όσο και η συνέπεια
Αν καθυστερείς στο ραντεβού σου, δίνεις την εντύπωση ότι δεν ενδιαφέρεσαι πραγματικά. Το ίδιο ισχύει και για το website σου. Αν φορτώνει αργά, ο χρήστης χάνει την υπομονή του και φεύγει. Τα στατιστικά δείχνουν ότι αν ένα site αργεί πάνω από 3 δευτερόλεπτα να φορτώσει, οι περισσότεροι επισκέπτες το εγκαταλείπουν.
Πώς βελτιώνεις την ταχύτητα; Βεβαιώσου ότι οι εικόνες είναι βελτιστοποιημένες, ότι χρησιμοποιείς cache και ότι ο server σου είναι γρήγορος. Ένα website που “σέρνεται” είναι σαν ένα ραντεβού όπου κάποιος αργεί μόνιμα. Το αποτέλεσμα; Απογοήτευση και χαμένη ευκαιρία.
3. Ευκολία στην πλοήγηση: Μην το κάνεις περίπλοκο
Ένα καλό ραντεβού κυλάει ομαλά, χωρίς αμηχανία και δυσκολίες. Αν το website σου είναι χαοτικό, με δύσκολη πλοήγηση και κρυμμένες πληροφορίες, τότε οι επισκέπτες θα το εγκαταλείψουν γρήγορα. Ένα καθαρό μενού, ξεκάθαρα κουμπιά δράσης (CTA) και σωστή δομή περιεχομένου θα κάνουν την εμπειρία πιο ευχάριστη.
Οι επισκέπτες πρέπει να βρίσκουν αυτό που θέλουν μέσα σε δευτερόλεπτα. Αν ψάχνουν πληροφορίες και χρειάζεται να κάνουν πολλά κλικ για να τις βρουν, τότε πιθανότατα θα αποχωρήσουν απογοητευμένοι. Κράτα το website σου λιτό, ξεκάθαρο και λειτουργικό.
4. Δημιουργία στρατηγικής μάρκετινγκ
Η στρατηγική μάρκετινγκ περιλαμβάνει:
- SEO (βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης): Βελτιώστε την κατάταξή σας στα αποτελέσματα της Google.
- Social media marketing: Δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο και αλληλεπιδράστε με το κοινό σας.
- Email marketing: Στείλτε προσφορές, ενημερώσεις και νέα στους πελάτες σας.
- Διαφημίσεις (PPC): Χρησιμοποιήστε Google Ads και Facebook Ads για να προσεγγίσετε νέους πελάτες.
4. Το περιεχόμενο πρέπει να είναι ενδιαφέρον
Σε ένα ραντεβού, αν η συζήτηση είναι βαρετή ή ανούσια, δύσκολα θα υπάρξει συνέχεια. Το ίδιο ισχύει και για το website σου. Αν το περιεχόμενο δεν είναι σχετικό, ενδιαφέρον και χρήσιμο, ο επισκέπτης δεν θα βρει λόγο να παραμείνει. Χρησιμοποίησε ελκυστικά κείμενα, εικόνες και βίντεο που θα κρατήσουν τον χρήστη engaged.
Δημιούργησε περιεχόμενο που προσφέρει αξία. Αν έχεις #eshop, γράψε περιγραφές προϊόντων που δεν είναι απλώς τεχνικές πληροφορίες, αλλά αφηγούνται μια ιστορία. Αν έχεις blog, πρόσφερε λύσεις και συμβουλές που πραγματικά βοηθούν τον επισκέπτη.
5. Κάνε το website σου mobile-friendly
Πλέον, οι περισσότεροι χρήστες περιηγούνται στο διαδίκτυο μέσω κινητών. Αν το site σου δεν είναι responsive και δεν προσαρμόζεται σωστά σε όλες τις οθόνες, χάνεις ένα μεγάλο μέρος του κοινού σου. Ένα κακοσχεδιασμένο mobile site είναι σαν ένα ραντεβού που δεν έχει καμία χημεία – δύσκολα θα προχωρήσει θα απογοητευτείς και γρήγορα θα αναζητήσεις μία καινουργία και καλύτερη επιλογή που να ταιριαζει στις ανάγκες σου και κυρίως να τις ικανοποιεί..
6. Εμπιστοσύνη και ασφάλεια
Αν σε ένα ραντεβού κάποιος δεν είναι ειλικρινής ή δίνει ασαφείς απαντήσεις, η εμπιστοσύνη κλονίζεται. Το ίδιο συμβαίνει και με το website σου. Αν δεν παρέχει ασφαλείς τρόπους συναλλαγής, αν δεν διαθέτει SSL ή αν είναι γεμάτο με ενοχλητικές διαφημίσεις και pop-ups, τότε ο χρήστης θα το θεωρήσει αναξιόπιστο.
7. Κάλεσέ τους να κάνουν το επόμενο βήμα
Σε ένα επιτυχημένο ραντεβού, στο τέλος υπάρχει η ερώτηση: “Θα τα ξαναπούμε;”. Το ίδιο ισχύει και για το website σου. Χρειάζεται ξεκάθαρες παροτρύνσεις για δράση (CTA), όπως “Εγγραφείτε στο newsletter“, “Κλείστε ραντεβού” ή “Αγοράστε τώρα“. Αν δεν υπάρχει μια σαφής πρόσκληση για το επόμενο βήμα, οι χρήστες θα αποχωρήσουν χωρίς δέσμευση.
Μην περιμένεις ότι οι χρήστες θα δράσουν από μόνοι τους. Οδήγησέ τους εκεί που θέλεις, με στρατηγικά τοποθετημένα κουμπιά και προτροπές. Δείξε ότι νοιάζεσαι για τις ανάγκες τους αλλά κυρίως ότι φροντίζεις να τις ικανοποιήσεις.
FOCUS ON GROUP
Το website σου είναι το ψηφιακό σου πρόσωπο. Αν δεν μπορεί να κρατήσει το ενδιαφέρον του επισκέπτη από την πρώτη στιγμή, αν είναι αργό, δύσκολο στη χρήση ή μη ασφαλές, τότε δεν θα υπάρξει δεύτερη ευκαιρία. Εξασφάλισε ότι κάθε λεπτομέρεια είναι άψογα σχεδιασμένη και προσεγμένη, ώστε ο επισκέπτης να θέλει να επιστρέψει ξανά και ξανά. Αν το website σου ήταν ραντεβού, θα ήθελες να το ξαναδείς;
Με το V-Meeting σου παρέχουμε άμεση επικοινωνία με τον προσωπικό σου σύμβουλο διαδικτύου. Μέσω αυτής της διαδραστικής online συνάντησης ο σύμβουλος σου, σε καθοδηγεί για τα βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις, ώστε η επιλογή που θα κάνεις να είναι η καλύτερη για την επιχείρησή σου !
Νομική Σημείωση: Απαγορεύεται αυστηρά, χωρίς προηγούμενη έγγραφη άδεια, η αντιγραφή, αναδημοσίευση, μετάδοση, αναμετάδοση, αναπαραγωγή (εκτός από τις περιπτώσεις που επιτρέπονται από τα εργαλεία κοινής χρήσης που διαθέτουμε), αποθήκευση, διανομή, έκδοση, πώληση, εκμίσθωση, δημόσια παρουσίαση, δημόσια εκτέλεση, μετάφραση, τροποποίηση ή οποιαδήποτε άλλη μορφή χρήσης του περιεχομένου του blog της FOCUS ON GROUP.
Η χρήση του περιεχομένου επιτρέπεται μόνο υπό την προϋπόθεση, ότι δεν τροποποιείται και διατηρούνται οι σχετικές αναφορές στην πηγή.
Για οποιαδήποτε άλλη χρήση, απαιτείται η ρητή έγγραφη άδεια της FOCUS ON GROUP.