▷❤️Prestashop: Δέκα χρήσιμες συμβουλές για την καλύτερη διαχείριση του e-shop σας - FOCUS-ON GROUP

16 Φεβρουαρίου 2021

Εάν το μάρκετινγκ είναι το μυαλό του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, τα logistics είναι η καρδιά του! Βέβαια, όπως συμβαίνει και στο μάρκετινγκ, οι απαιτήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα αλλάζουν συχνά, όπως διαπιστώσαμε και με το ακραίο “παράδειγμα” της πανδημίας.

Παρακάτω, θα δείτε 10 χρήσιμες συμβουλές από την Prestashop, για να διατηρήσετε την εφοδιαστική καρδιά του ηλεκτρονικού καταστήματός σας σε άριστη κατάσταση.

1. Γνωρίστε καλύτερα τους πελάτες σας

Μια κίνηση που έχει ευεργετικά αποτελέσματα σε σχεδόν κάθε πτυχή της δραστηριότητας του e-shop σας, είναι φροντίζετε για την εμπειρία αγορών των πελατών σας. Δημιουργήστε ένα κάλεσμα προς τους χρήστες σας για να γίνουν πιστοί πελάτες – φτιάξτε ένα loyalty club. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες σας μπορούν να απολαύσουν μια βελτιωμένη εμπειρία χρήστη και εσείς θα βασιστείτε στις αγοραστικές συνήθειές τους, για να τους εξυπηρετείτε καλύτερα.

2. Γνωρίστε τα προϊόντα σας

Μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά γνωρίζοντας το μέγεθος των συσκευασιών προϊόντων, το βάρος τους και τις συνθήκες αποθήκευσής τους, θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε μια καλά οργανωμένη και αποτελεσματική αποθήκη. Επιπλέον, μπορείτε να ταξινομήσετε τα προϊόντα σας σύμφωνα με τα πιο εμπορικά, έτσι ώστε να έχετε γρήγορη πρόσβαση σε αυτά και να βελτιστοποιήσετε τις λειτουργίες σας από άποψη χρόνου και χώρου.

3. Γνωρίστε τους συνεργάτες σας

Ο ανθρώπινος παράγοντας στην εφοδιαστική αλυσίδα είναι ζωτικής σημασίας. Η χρήση επαγγελματικού λογισμικού για τη διαχείριση της αποθήκης βοηθά πολύ, αλλά θα ήταν άχρηστο εάν δεν υπήρχε το κατάλληλο προσωπικό για τη λειτουργία της. Βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας ή (εάν βασίζεστε σε αποθήκες τρίτων) οι συνεργάτες σας είναι επαγγελματίες. Κατά τη διάρκεια των πολύ φορτωμένων” περιόδων (εκπτώσεις, Black Friday κ.λπ.) μη φοβάστε να προσλάβετε περισσότερο προσωπικό και να διανείμετε τις εργασίες με συγκεκριμένο στόχο σε κάθε εργαζόμενο, ανάλογα με τις δεξιότητές τους.

4. Αξιολογείστε τη δυναμική σας

Ακόμα κι αν έχετε 100% πίστη στις δυνατότητες του project σας, μια εκρηκτική εκκίνηση δεν είναι πάντα η καλύτερη στρατηγική. Μια υπερβολική ποσότητα παραγγελιών μπορεί να είναι τόσο ευλογία όσο και κατάρα! Πρέπει να είστε σίγουροι ότι μπορείτε να διαχειριστείτε το φόρτο και να διασφαλίσετε ότι η ανάπτυξη της επιχείρησής σας δεν είναι πολύ αργή αλλά ούτε και αλματώδης και ότι είστε έτοιμοι για κάθε βήμα ανάπτυξης.

5. Αναπτύξτε τα κανάλια πωλήσεών σας

Όταν αισθάνεστε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή, μπορείτε να επεκτείνετε τα κανάλια πωλήσεων των προϊόντων σας, βασιζόμενοι σε εξωτερικές αγορές ή συνεργασίες με άλλα διαδικτυακά καταστήματα. Πριν εφαρμόσετε μια τέτοια στρατηγική, θα πρέπει να προετοιμάσετε κατάλληλα για τη διαχείριση των παραγγελιών.

6. Διαφημίστε για τις ανάγκες των logistic σας

Δεν είναι πάντα τα logistics που πρέπει να προσαρμοστούν στις ανάγκες μάρκετινγκ! Μπορείτε να δημιουργήσετε στρατηγικές μάρκετινγκ και καμπάνιες που στοχεύουν σε συγκεκριμένα προϊόντα που θέλετε να “ξε-στοκάρετε” από την αποθήκη σας.

7. Αξιοποιήστε στο έπακρο την τεχνολογία

Χρόνο με το χρόνο, η τεχνολογία γίνεται όλο και πιο φιλική προς τον χρήστη με τρόπους που είναι απίστευτα αποτελεσματικοί. Επιλέξτε το κατάλληλο επαγγελματικό λογισμικό για να οργανώσετε απρόσκοπτες ροές εργασίας, που θα σας επιτρέψουν να διαχειριστείτε γρήγορα και αποτελεσματικά εργασίες όπως, παραγγελίες, επιστροφές, αποθέματα και πολλά άλλα.

8. Αυτοματοποιήστε σε κάθε ευκαιρία

Ορισμένες ροές εργασίας μπορούν να αυτοματοποιηθούν για διάφορους λόγους με πολλαπλά ωφέλη. Όποτε είναι δυνατόν, και έχοντας τις διαδικασίες της εφοδιαστικής αλυσίδας υπό έλεγχο μέσω λογισμικού, αυτοματοποιήστε εργασίες προκειμένου να ελευθερώσετε χρόνο για άλλες.

9. Ακρίβεια και δημιουργική σκέψη

Η ακρίβεια και η τάξη είναι από τους ασφαλέστερους δρόμους για βέλτιστη εφοδιαστική αλυσίδα, αλλά δεν είναι αρκετά. Προβλήματα θα προκύψουν και στην ακρίβεια και στην τάξη και όταν συμβεί αυτό, μια δημιουργική προσέγγιση στην επίλυσή τους μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά. Λάβετε υπόψη αυτούς τους δύο παράγοντες όταν επιλέγετε ποιον θα εμπιστευτείτε για τη διαχείριση των logistics του e-shop σας.

10. Ενημερώστε τον πελάτη για την παραγγελία του

Μία από τις πρακτικές που εκτιμάται ιδιαίτερα από τους πελάτες σας, είναι να τους ενημερώνετε σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας τους – και είναι μία πρακτική που μπορεί να τους ενθαρρύνει να παραγγείλουν ξανά από εσάς. Μάλιστα, είναι μία από αυτές τις διαδικασίες τις οποίες ανεφέραμε στην παράγραφο 8 ότι μπορεί να αυτοματοποιηθεί χάρη σε ένα ειδικό λογισμικό διαχείρισης και να μην επιβαρύνει τη ροή εργασιών της επιχείρησής σας.

 

Πηγή: webworldnews.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
Φροντίζουμε η επιχείρησή σου να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά με εξελιγμένες λύσεις για την κατασκευή ιστοσελίδας, ανακατασκευή ιστοσελίδας, κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος- eshop, google ads και social media marketing.

Αριθμός ΓΕΜΗ 129797901000

GET IN TOUCH
Ακολούθησέ μας στα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
Φροντίζουμε η επιχείρησή σου να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά με εξελιγμένες λύσεις για την κατασκευή ιστοσελίδας, ανακατασκευή ιστοσελίδας, κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος- eshop, google ads και social media marketing.

Αριθμός ΓΕΜΗ 129797901000

ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ
GET IN TOUCH

Call Now Button