Τι είναι το Google Ads;
Το Google Ads είναι το διαφημιστικό πρόγραμμα της Google στο διαδίκτυο. Με το Google Ads, μπορείτε να δημιουργείτε διαφημίσεις στο διαδίκτυο, οι οποίες θα προσεγγίζουν τους χρήστες ακριβώς τη στιγμή που δείχνουν ενδιαφέρον για τα προϊόντα η τις υπηρεσίες σας.
Απόδοση διαφημίσεων & στατιστικά
Μπορείτε να μετρήσετε πλήρως την απόδοση των διαφημίσεών σας με τη χρήση του Google Analytics ή των ενσωματωμένων εργαλείων μέτρησης του Google Ads, που παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες και πλήρη στατιστικά στοιχεία.
Το Google Ads ή Adwords είναι μια πλατφόρμα στοχευμένων διαφημίσεων της Google, που σας επιτρέπει να εμφανιστείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης για τις λέξεις – κλειδιά που εσείς επιθυμείτε. Προβολή της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο και αύξηση της επισκεψιμότητας άμεσα και οικονομικά.
Το θέμα δεν είναι να έχετε αύξηση της επισκεψιμότητας μέσω του Google Ads, αλλά η κίνηση αυτή να έχει αποτέλεσμα και να φέρνει κέρδη για εσάς. Οι χρήστες που θα κάνουν κλικ στη διαφήμιση σας, θα βρίσκουν στην ιστοσελίδα σας αυτό ακριβώς που αναζητούν.
Στο Google Ads πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ πάνω στην διαφήμιση σας και όχι για την συχνότητα εμφάνισης αυτής. Το κόστος των διαφημίσεων ads, είναι προσιτό ακόμα και για μια μικρή επιχείρηση, ενώ τα αποτελέσματα είναι ορατά και άμεσα.
Το Google Ads σας επιτρέπει να στοχεύσετε το κοινό σας με ακρίβεια, βασισμένο σε παράγοντες όπως η τοποθεσία, η ηλικία, το φύλο, τα ενδιαφέροντα και άλλοι παράγοντες. Αυτό σας επιτρέπει να βρείτε πελάτες, που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Μπορείτε να ορίσετε τον δικό σας προϋπολογισμό για τις διαφημίσεις σας και να πληρώσετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας (Pay-Per-Click).
Αυτό σας επιτρέπει να ελέγχετε τα έξοδά σας και να προσαρμόζετε τον προϋπολογισμό ανάλογα με τις ανάγκες σας.
Βλέποντας ποιες διαφημίσεις λαμβάνουν κλικ και ποιες όχι, μπορείτε επίσης να εντοπίσετε άμεσα τα σημεία στα οποία πρέπει να επενδύσετε στην καμπάνια σας. Αυτή η ενέργεια, με τη σειρά της, μπορεί να αυξήσει την απόδοση της διαφήμισης.
Αυτό σας επιτρέπει να προσαρμόσετε τις καμπάνιες σας για βελτιωμένα αποτελέσματα και ROI (Return on Investment).
Το Google Ads αποτελεί επίσης ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για την προώθηση ιστοσελίδων, καθώς προσφέρει έναν θησαυρό πληροφοριών και στατιστικών, που μπορούν να αξιολογηθούν και να μελετηθούν με σημαντικό όφελος για εσάς και την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στα οργανικά αποτελέσματα της Google.
H εξειδικευμένη και έμπειρη ομάδα μας, είναι έτοιμη να σας συμβουλέψει και να σας βοηθήσει αποτελεσματικά στην δημιουργία και βελτιστοποίηση της καμπάνιας σας, στην σωστή επιλογή των λέξεων-κλειδιών, την επιλογή του σωστού budget, στη σύνδεση της καμπάνιας με τον κώδικα μετατροπών.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να χρησιμοποιήσετε το Google Ads (πρώην Adwords). Μερικοί απο αυτούς είναι:
1. Στοχευμένη διαφήμιση σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά που εσείς επιλέγετε.
2. Το κόστος είναι σημαντικά μικρότερο απο την παραδοσιακή διαφήμιση, ενώ η απόδοση της διαφήμισης είναι εντυπωσιακή.
3. Έχετε πλήρη στατιστικά στοιχεία και τον απόλυτο έλεγχο στις καμπάνιες σας, με την βοήθεια των εξαιρετικών εργαλείων του Google Ads.
4. Πετυχαίνετε σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας άμεσα.
5. Εσείς ορίζετε τον προϋπολογισμό και έχετε τον πλήρη έλεγχο πότε οι διαφημίσεις σας ξεκινούν και πότε σταματούν.
6. Στοχεύετε σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο. Δεν υπάρχει περιορισμός.
To Google Ads λειτουργεί ως εξής:
Impression, είναι η εμφάνιση της διαφήμισης σας στο δίκτυο αναζήτησης της Google, κάθε φορά που ένας χρήστης πραγματοποιήσει μια αναζήτηση με την λέξη-κλειδί που έχετε ορίσει για την διαφήμισή σας.
Το CTR, είναι ο λόγος του αριθμού των clicks που έχουν γίνει στην διαφήμιση σας, προς τον αριθμό των εμφανίσεων.
Το CPC, είναι το κόστος ανά κλικ που χρεώνεστε, όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στην διαφήμισή σας. Το κόστος αυτό ορίζετε απο εσάς.
Το CPM, είναι το κόστος μιας διαφήμισης ανά 1000 εμφανίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης, ανεξάρτητα απο τα κλικ που θα γίνονται στην διαφήμιση.
Το conversion rate, είναι το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκληρώνουν στην ιστοσελίδα σας μια επιθυμητή ενέργεια, όπως η αγορά ενός προϊόντος, η συμπλήρωση της φόρμας επικοινωνίας κ.α.
Ο δείκτης ποιότητας, αναφέρετε στην ποιότητα των διαφημίσεων σας σε συνδυασμό με τις λέξεις – κλειδιά που έχετε χρησιμοποιήσει και την σελίδα προορισμού που κατευθύνετε τον χρήστη. Όσο υψηλότερο είναι το ποσοστό αυτό ( κλίμακα 1-10), τόσο πιο πιθανό είναι η διαφήμισή σας να βγει σε υψηλότερη θέση.
Μέσω μιας καμπάνιας Search network, η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται στο Google Search, στους Χάρτες της Google, αλλά και σε εκατοντάδες άλλους συνεργάτες αναζήτησης της Google όπως το YouTube και το Google Shopping. Σε οποιονδήποτε από αυτούς τους ιστότοπους, όταν οι χρήστες αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες που σχετίζονται με τις λέξεις-κλειδί που έχετε ορίσει στην καμπάνια σας, θα βλέπουν τη διαφήμισή σας.
Με την καμπάνια Display, μπορείτε να προβάλλετε οπτικές διαφημίσεις μπροστά σε άτομα, χρησιμοποιώντας υπηρεσίες που ανήκουν στο Δίκτυο Display της Google, συμπεριλαμβανομένων του Gmail και του YouTube.
Μέσω μιας καμπάνιας Shopping, η Google χρησιμοποιεί τα δεδομένα προϊόντων του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, αντί για τη λέξη-κλειδί ενός χρήστη, για να καθορίσει βάση του αλγόριθμου της, πότε και πώς, εντός των Google Shopping θα εμφανίσει τη διαφήμισή σας.
Οι διαφημίσεις βίντεο εμφανίζονται στο YouTube και σε άλλες πλατφόρμες του Google. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε βίντεο για να προβάλετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Αυτοί οι τύποι διαφημίσεων σχετίζονται με την προώθηση εφαρμογών και εμφανίζονται στο Google Play Store και σε άλλες πλατφόρμες. Σκοπός τους είναι να προσελκύσουν χρήστες που θα προβούν σε λήψεις και εγκαταστάσεις των εφαρμογών σας.
Όταν διαφημίζεστε με το Google Ads, οι διαφημίσεις σας μπορούν να εμφανίζονται σε διάφορα σημεία στον ιστό, ανάλογα με τον τρόπο στόχευσης των διαφημίσεων, τα άτομα στα οποία επιλέγετε να τις προβάλετε και τους τύπους διαφημίσεων που δημιουργείτε.
Τα σημεία εμφάνισης των διαφημίσεων Google Ads μπορούν αν εμφανιστούν στις παρακάτω τοποθεσίες:
Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι.
Οποιοσδήποτε μπορεί να ξεκινήσει μια καμπάνια στο Google Ads. Σίγουρα απαιτείται χρόνος για να καταλάβεις την φιλοσοφία της πλατφόρμας, πως λειτουργεί και τι μπορείς να κάνεις με τα εργαλεία που σου προσφέρει, αλλά θα καταφέρεις να στήσεις μια καμπάνια.
Όμως, μια επαγγελματική προσέγγιση, μπορεί να ωφελήσει πολύ περισσότερο την καμπάνια σου και να έχεις πολύ καλύτερη απόδοση με μικρότερο κόστος ανά κλικ. Ένα κακό στήσιμο της καμπάνιας, θα επιφέρει χαμένο χρόνο, κόπο και χρήματα.
Ζητήστε μας να σας ελέγξουμε τις διαφημίσεις σας ή να δημιουργήσουμε εμείς για εσάς μια αποδοτική και στοχευμένη καμπάνια που αποδίδει. Και όχι με λόγια, αλλά με αποδείξεις.