Ανακοίνωση εξέδωσε η Google, μέσω του Scott Spencer, Αντιπροέδρου για τη διαχείριση προϊόντων, το Απόρρητο και την Ασφάλεια των Διαφημίσεων. Η ανακοίνωση που ακολουθεί, αναφέρει τις δράσεις της εταιρείας για την προστασία των καταναλωτών από κακόβουλες διαφημίσεις.
Όταν οι άνθρωποι αναζητούν πληροφορίες εμπιστεύονται τη Google κι εμείς έχουμε δεσμευτεί να διασφαλίσουμε ότι, κατά τον ίδιο τρόπο, μπορούν να εμπιστευτούν και τις διαφημίσεις που βλέπουν στις πλατφόρμες μας. Η δέσμευση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική σε εποχές αβεβαιότητας, όπως ήταν και οι τελευταίοι μήνες που ο κόσμος χρειάστηκε ν’ αντιμετωπίσει την πανδημία COVID-19.
Ανταποκρινόμενοι στο Covid 19
Από την αρχή του ξεσπάσματος της πανδημίας, ξεκινήσαμε να παρακολουθούμε στενά τη συμπεριφορά των διαφημιζόμενων, προκειμένου να προστατέψουμε τους χρήστες μας από διαφημίσεις που δείχνουν να εκμεταλλεύονται την κρίση. Οι διαφημίσεις αυτές προέρχονται συχνά από πηγές που χρησιμοποιούν δημιουργικά τεχνάσματα για να παρακάμψουν τα προστατευτικά μας συστήματα. Για παράδειγμα, είδαμε αύξηση σε απατηλές διαφημίσεις για προϊόντα σε ζήτηση, όπως μάσκες προσώπου. Οι διαφημίσεις αυτές περιλάμβαναν προϊόντα σε τιμές πολύ πάνω από αυτές της αγοράς, ή παραπλανούσαν το κοινό σε σχέση με την ποιότητα των προϊόντων, ή είχαν τοποθετηθεί από εμπόρους που δεν ήταν συνεπείς στις παραγγελίες.
Διαθέτουμε μια ειδική ομάδα αποκλειστικά για το COVID-19 που εργάζεται 24 ώρες το 24ωρο για να δημιουργεί νέες τεχνολογίες ανίχνευσης και να βελτιώνει τα υφιστάμενα συστήματα επιβολής μας, προκειμένου να εμποδίζει κακόβουλες πηγές να κερδοσκοπούν από την πανδημία. Οι συντονισμένες αυτές προσπάθειες αποδίδουν. Τους τελευταίους μήνες μπλοκάραμε και αφαιρέσαμε εκατοντάδες εκατομμύρια διαφημίσεις σχετικές με τον κορονοϊό, οι οποίες παραβίασαν την πολιτική μας σε θέματα όπως εξαπάτηση τιμών, κερδοσκοπία σχετικά με παγκόσμια έλλειψη ιατρικού υλικού και παραπλανητικούς ισχυρισμούς σχετικά με θεραπείες.
Ταυτόχρονα, και ενώ ο κορονοϊός έχει εξελιχθεί στο πιο ενδιαφέρον, ίσως, θέμα συζήτησης σε καθημερινή βάση, αναζητούμε τρόπους που επιτρέπουν στους διαφημιστές από όλους τους κλάδους να μοιράζονται σχετικές, επικαιροποιημένες πληροφορίες με τα κοινά τους. Για παράδειγμα, τις τελευταίες εβδομάδες, έχουμε βοηθήσει Μ.Κ.Ο., κυβερνήσεις, νοσοκομεία και παρόχους περίθαλψης, ενώ εξακολουθούμε να προσαρμόζουμε τα μέτρα που λαμβάνουμε ώστε να διασφαλίσουμε ότι προστατεύουμε τους χρήστες και ότι προκρίνουμε σημαντικές πληροφορίες από αξιόπιστους διαφημιστές .
Διατηρώντας την ακεραιότητα του οικοσυστήματος
Η διατήρηση της ακεραιότητας των διαφημίσεων στις πλατφόρμες μας, με τον τρόπο που την πετυχαίνουμε κατά τη διάρκεια του COVID-19, αποτελεί συνέχεια της δουλειάς που κάνουμε κάθε μέρα για να εμποδίζουμε τις κακόβουλες επιθέσεις. Υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που εργάζονται στις ομάδες μας για να διασφαλίζουμε την προστασία των χρηστών μας και να δημιουργούμε ένα ασφαλές οικοσύστημα για τους διαφημιστές και τους εκδότες περιεχομένου, ενώ κάθε χρόνο μοιραζόμαστε μια περίληψη του έργου που έχει επιτευχθεί.
Το 2019, μπλοκάραμε και αφαιρέσαμε 2,7 εκατομμύρια κακόβουλες διαφημίσεις—δηλαδή, περισσότερες από 5.000 το λεπτό. Επίσης, κλείσαμε 1,5 εκατομμύριο διαφημιστικούς λογαριασμούς λόγω υπερβολικών παραβιάσεων, δηλαδή 500.000 περισσότερους από το 2018. Σε ό,τι αφορά στους εκδότες, κλείσαμε πάνω από 1,2 εκατομμύρια λογαριασμούς και αφαιρέσαμε διαφημίσεις από τουλάχιστον 21 εκατομμύρια διαδικτυακές σελίδες που αποτελούν τμήμα του εκδοτικού δικτύου μας, για παραβίαση των πολιτικών μας. Το κλείσιμο λογαριασμών αποτελεί ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό εργαλείο επιβολής που χρησιμοποιούμε για να καταργούμε συνολικά τους λογαριασμούς—και όχι απλά μια μεμονωμένη διαφήμιση ή σελίδα— διαφημιστών και εκδοτών σε περίπτωση που έχουν ιστορικό παραβιάσεων.
Βελτιώνοντας τα μέτρα κατά του phishing και του “trick-to-click”
Εάν εντοπίσουμε συγκεκριμένες κατηγορίες διαφημίσεων που είναι περισσότερο ύποπτες για κακόβουλη δράση, θέτουμε ως προτεραιότητα το να εμποδίσουμε τις αντίστοιχες πηγές να εκμεταλλευτούν τους χρήστες μας. Μια από τις περιοχές με τις οποίες έχουμε εξοικειωθεί ιδιαίτερα είναι το phishing, μια κοινή πρακτική που χρησιμοποιείται από άτομα που εξαπατούν, με στόχο να συλλέξουν προσωπικές πληροφορίες χρηστών, με ψευδή προσχήματα. Για παράδειγμα, το 2019 παρατηρήσαμε μια αύξηση τέτοιων περιπτώσεων, σε βάρος ανθρώπων που έψαχναν να ανανεώσουν τα διαβατήριά τους. Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις μιμούνταν αληθινές διαφημίσεις ιστότοπων που αναλαμβάνουν, νόμιμα, την ανανέωση, αλλά ο πραγματικός σκοπός τους ήταν να αποσπάσουν από τους χρήστες ευαίσθητες πληροφορίες, όπως κωδικούς ασφαλιστικών φορέων ή πιστωτικών καρτών. Μια άλλη συνηθισμένη κατηγορία κακόβουλης δράσης είναι οι διαφημίσεις “trick-to-click” — που παρασύρουν με δόλο τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν, χρησιμοποιώντας σοβαροφανείς συνδέσμους (με την παραίνεση “click here”) οι οποίοι μοιάζουν συχνά με ειδοποιήσεις συστημάτων υπολογιστών ή κινητών τηλεφώνων.
Μαθαίνοντας να αναμένουμε ορισμένες επαναλαμβανόμενες περιπτώσεις phishing και “trick-to-click,” μπορούμε πλέον να τις αντιμετωπίσουμε πιο αποτελεσματικά. Το 2019 καταρτίσαμε μια εσωτερική ομάδα με στόχο να ιχνηλατήσει τις πρακτικές και τα σημάδια δημιουργών τέτοιου τύπου απατηλών διαφημίσεων, ώστε να εντοπίζουμε και να αφαιρούμε ταχύτερα το περιεχόμενό τους. Η πρωτοβουλία αυτή βελτίωσε σημαντικά τα μοντέλα μας, επιτρέποντάς μας να αναγνωρίζουμε και να καταπολεμούμε καλύτερα τις καταχρηστικές παραβιάσεις. Ως αποτέλεσμα, είδαμε 50% λιγότερες κακόβουλες διαφημίσεις και των δυο κατηγοριών σε σχέση με πέρσι. Συνολικά, το 2019 μπλοκάραμε πάνω από 21 εκατομμύρια διαφημίσεις τύπου phishing και 19 εκατομμύρια τύπου “trick-to-click”.
Πηγή : www.webworldnews.gr