Το YouTube προωθεί την προσφορά βίντεο μικρής διάρκειας YouTube Shorts με μια παγκόσμια διαφημιστική εκστρατεία που απευθύνεται σε χρήστες και δημιουργούς της Gen Z. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες εκστρατείες marketing της πλατφόρμας που ανήκει στο Google μέχρι σήμερα. Η καμπάνια συνδέει τα Shorts με τη μουσική κουλτούρα με μια σειρά από καλλιτέχνες υψηλού προφίλ, όπως οι The Weeknd, BTS, Camila Cabello και Doja Cat. Οι διαφημίσεις δίνουν έμφαση στην απλότητα της δημοσίευσης μέσω ενός κουμπιού.
Ένα βίντεο-ύμνος 30 δευτερολέπτων και πολλά σποτ 15 δευτερολέπτων τρέχουν σε όλες τις ιδιότητες του YouTube και σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram, το Snapchat, το TikTok και το Twitter. Η σημαντική πληρωμένη προώθηση των μέσων ενημέρωσης για το Shorts έρχεται καθώς το YouTube αντιμετωπίζει τον εντονότερο ανταγωνισμό στον χώρο των ψηφιακών βίντεο, ιδίως από το TikTok.
Το YouTube επιστρατεύει το marketing προκειμένου να προσελκύσει τη Gen Z στο Shorts, ένα όμοιο του TikTok, στο οποίο η εταιρεία έχει ήδη επενδύσει 100 εκατομμύρια δολάρια. Οι διαφημίσεις δίνουν έμφαση στο πόσο εύκολο είναι να ξεκινήσει κανείς να δημοσιεύει μέσω κινητού, με έναν ειδικό προορισμό που φιλοξενεί βίντεο Shorts στην κύρια εφαρμογή του YouTube.
Η επιθετική στρατηγική του YouTube για τα Shorts έχει δημιουργήσει κάποιες νίκες στο μέτωπο της δέσμευσης. Το Shorts, το οποίο είναι πλέον διαθέσιμο σε περισσότερες από 100 χώρες, προσελκύει ήδη περισσότερες από 15 δισεκατομμύρια καθημερινές προβολές. Αλλά το Shorts αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό, και όχι μόνο από το TikTok, το οποίο έγινε πρόσφατα η πρώτη εφαρμογή για κινητά εκτός Facebook που ξεπέρασε τα 3 δισεκατομμύρια λήψεις παγκοσμίως και έχει εδραιώσει ισχυρότερες βάσεις σε επιθυμητούς τομείς marketing, όπως το εμπόριο. Το Snapchat και το Facebook επενδύουν επίσης σημαντικούς πόρους στους δικούς τους μιμητές.
Το Snapchat έχει μοιράσει μεγάλες αμοιβές για να πείσει τους δημιουργούς να υιοθετήσουν την προσφορά βίντεο μικρής διάρκειας Spotlight. Οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες του Spotlight αυξήθηκαν κατά 49% το δεύτερο τρίμηνο, ενώ ο μέσος όρος των καθημερινών υποβολών περιεχομένου υπερτριπλασιάστηκε κατά την περίοδο αυτή. Εν τω μεταξύ, το Facebook προσαρμόζει το Instagram ώστε να επικεντρωθεί περισσότερο στο περιεχόμενο βίντεο, καθώς το Reels του TikTok γίνεται ο μεγαλύτερος συντελεστής στην αύξηση της δέσμευσης. Ο γίγαντας της κοινωνικής δικτύωσης σχεδιάζει να επενδύσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε δημιουργούς στην βασική εφαρμογή του big blue και στο Instagram μέχρι το 2022.
Το YouTube προσπαθεί να διαφοροποιήσει τα Shorts, στηριζόμενο σε συνεργασίες με καλλιτέχνες όπως ο The Weeknd, του οποίου το νέο single, “Take My Breath Away”, εμφανίζεται σε περίοπτη θέση στις διαφημίσεις. Η θεματική εστίαση στη μουσική έρχεται καθώς το TikTok προσπαθεί να διαφοροποιηθεί πέρα από τις ρίζες του στα βίντεο χορού και να προσεταιριστεί ένα ευρύτερο φάσμα χρηστών πέρα από τη Gen Z.
Οι καμπάνιες που απευθύνονται στους καταναλωτές έχουν γίνει μια πιο σημαντική τακτική για τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, καθώς προσπαθούν να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη με ένα επιφυλακτικό κοινό και να δημιουργήσουν ενδιαφέρον για τις νέες τεχνολογίες. Το Snapchat ξεκίνησε τον περασμένο μήνα τη μεγαλύτερη παγκόσμια προωθητική ενέργεια marketing που έχει κάνει ποτέ, με κωδικούς QR εκτός σπιτιού και διαφημίσεις που διαφημίζουν τη δύναμη της κάμερας Snapchat και τα χαρακτηριστικά της επαυξημένης πραγματικότητας.
Πηγή: www.thetotalbusiness.com