Το online διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη ανήλθε σε 146 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020, αντιπροσωπεύοντας το 25,5% των συνολικών διαδικτυακών πωλήσεων στη Γηραία Ήπειρο. Πρόκειται για αύξηση 35% σε σύγκριση με την κατάσταση που ήταν διαμορφωμένη ένα χρόνο πριν.
Όσον αφορά στην αύξηση του μεριδίου των διασυνοριακών αγορών, αυτή φαίνεται να γίνεται αργά αλλά σταθερά: Το 2018 ήταν 22,8%, το 2019 ήταν 23,55% και τώρα αυξάνεται προς 26% ή και παραπάνω.
Τα παραπάνω στοιχεία προέρχονται από την τρίτη έκδοση του TOP 500 Cross-Border Retail Europe, του ετήσιου οδηγού για τα 500 μεγαλύτερα διασυνοριακά e-shop στην Ευρώπη.
Η Ikea παραμένει πρώτη στη λίστα των 10 κορυφαίων cross-border retailer, με συνολικές πωλήσεις 53,25 δισεκατομμυρίων ευρώ. Η H&M εξακολουθεί να είναι στο νούμερο 2, ενώ οι Cos και & Other Stories που ανήκουν στο γκρουπ της H&M έχουν επίσης βρει θέση στο ΤOP 10. Η Pandora βρέθηκε κατευθείαν στην τρίτη θέση, ενώ η Zara από την τρίτη θέση βρέθηξε εκτός της κορυφαίας δεκάδας.
Στους νεοεισερχόμενους συμπεριλαμβάνονται οι Swarovski, Pandora, Expert, Cos και & Other Stories, ενώ εκτός λίστας βρέθηκαν οι Zalando, Vivino, C&A, Zara και TomTom.
Σύμφωνα με την CBCommerce, οι διαδικτυακές πωλήσεις λιανικής στην Ευρώπη αυξήθηκαν το 2020 κατά 24% και έφτασαν σε αξία στα 573 δισεκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 146 δισ. δημιουργήθηκαν μέσω διασυνοριακών διαδικτυακών πωλήσεων.
Πηγή: www.webworldnews.gr