Η αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου που προέκυψε στην την πανδημία δημιούργησε και αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών για ψηφιακές μεθόδους πληρωμής.
Σύμφωνα με τη μελέτη Blackhawk Network Global Digital Payments, η οποία πραγματοποίησε έρευνα σε περισσότερους από 13.000 καταναλωτές σε εννέα χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Καναδά και του Ηνωμένου Βασιλείου, το 63% των ερωτηθέντων είναι πιο πιθανό να ψωνίσουν σε έναν λιανοπωλητή εάν δέχεται τις ψηφιακές πληρωμές που χρησιμοποιούν. Σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι θέλουν να μπορούν να πληρώνουν με τον ίδιο τρόπο που πληρώνουν στο διαδίκτυο και στο κατάστημα.
Επιπλέον, οι προτιμήσεις πληρωμής που έχουν μεγαλύτερη σημασία για τους ερωτηθέντες κατά την πληρωμή αγαθών και υπηρεσιών τους επόμενους έξι έως 12 μήνες θα είναι μια ασφαλής (47%), γρήγορη (36%) και εύκολη (39%) διαδικασία πληρωμής.
Σε όλες τις περιοχές, το 69% των ερωτηθέντων που είναι χρήστες ψηφιακού πορτοφολιού ανέφεραν αγορές πιο συχνά με τη χρήση ψηφιακού πορτοφολιού και το 54% ανέφερε ότι ξόδεψε περισσότερα χρήματα σε εμπόρους λιανικής όπου μπορούν να χρησιμοποιούν ψηφιακές πληρωμές. Η πλειονότητα των ερωτηθέντων (85%) ανέφεραν ότι τα ψηφιακά πορτοφόλια έχουν διευκολύνει τις αγορές.
Τα κορυφαία τμήματα λιανικής όπου οι χρήστες ψηφιακών πορτοφολιών χρησιμοποιούν ψηφιακές μεθόδους πληρωμής είναι εταιρείες που έχουν παρουσία μόνο στο διαδίκτυο (41%), super market (37%) και fashion brands (26%).
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι οι κωδικοί QR, ή barcodes κωδικοί σε μια κινητή συσκευή, ήταν εργαλεία ψηφιακής πληρωμής που εμφανίστηκαν με νέους χρήστες ψηφιακού πορτοφολιού κατά τη διάρκεια της πανδημίας και χρησιμοποιήθηκαν συχνότερα σε παντοπωλεία και σε διαδικτυακούς λιανοπωλητές μόνο. Το 18% των ερωτηθέντων χρησιμοποίησαν έναν κωδικό QR ή έναν barcode για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της πανδημίας και το 40% ανέφερε ότι τα χρησιμοποιούσε πιο συχνά. Το 30% των ερωτηθέντων που δεν χρησιμοποιούν ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν barcode κώδικες ή κωδικούς QR.
Οι ψηφιακές δωροκάρτες έλαβαν ώθηση από την αυτο-χρήση, καθώς το ένα τρίτο (34%) των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι αγόρασαν μια φυσική ή ψηφιακή δωροκάρτα για τον εαυτό τους τον τελευταίο χρόνο. Επιπλέον, το 46% των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι ενδιαφέρονται για ψηφιακές δωροκάρτες για αγορές στο διαδίκτυο.
Παρά την αύξηση της χρήσης και αποδοχής ψηφιακών πορτοφολιών, το 50% των ερωτηθέντων χρηστών ψηφιακών πορτοφολιών ανέφεραν δυσκολία στη χρήση τους επειδή δεν γίνονται αποδεκτά παντού – συμπεριλαμβανομένου του 30% των ερωτηθέντων που ανέφεραν ότι δεν μπορούν πάντα να χρησιμοποιούν το ίδιο ψηφιακό πορτοφόλι στον ίδιο πωλητή στο κατάστημα και στο διαδίκτυο.
Άλλα ενδιαφέροντα ευρήματα περιλαμβάνουν:
• Σε όλες τις περιοχές που ερευνήθηκαν, το 27% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι υπήρχαν πάρα πολλές επιλογές ψηφιακού πορτοφολιού, ενώ το 20% δεν αισθάνεται τόσο άνετα χρησιμοποιώντας ψηφιακά πορτοφόλια όσο κάνουν με παραδοσιακούς τρόπους πληρωμής.
• Από την πανδημία, δύο στους πέντε ερωτηθέντες πραγματοποιούν αγορές στο κατάστημα λιγότερο συχνά, αλλά όταν οι αγορές επιστρέψουν στα επίπεδα πριν από την πανδημία, λίγο περισσότεροι αγοραστές θα επιστρέψουν στο κατάστημα από ότι στο διαδίκτυο.
• Πενήντα ένα τοις εκατό των ερωτηθέντων κατατάσσουν την ικανότητα να βλέπουν και να αγγίζουν τα αντικείμενα στο κατάστημα πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά ως έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες όταν είναι σε θέση να επιστρέψουν στις προδημικές συνήθειες αγορών τους.
Πηγή : www.thetotalbusiness.com