Ακόμη πιο στενή έκανε τη σχέση των πολιτών με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η πανδημία του νέου κορωνοϊού. Σχεδόν ένας στους δύο χρήστες (43%) παραδέχεται ότι αφιερώνει, πλέον, περισσότερο χρόνο στα social media από το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης και μετά.
Μάλιστα, η ενεργότερη ενασχόληση των χρηστών με τις δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται ότι δεν είναι παροδικό φαινόμενο. Περίπου ένας στους πέντε χρήστες (19%) απαντά ότι θα συνεχίσει να περνά περισσότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μετά την πανδημία.
Ένας από τους λόγους, που οι χρήστες άρχισαν να παρακολουθούν πιο στενά τα social media την περίοδο της πανδημίας του νέου κορωνοϊού, είναι η ανάγκη για ενημέρωση. Σύμφωνα με όσα επισημαίνει το globalwebindex σε σχετικό report του, από το 2014, η κατανάλωση ειδήσεων σε αυτές τις πλατφόρμες αυξάνεται σταθερά, αλλά το ξέσπασμα της πανδημίας έδωσε άλλη διάσταση σε αυτήν τη συνήθεια. Περισσότερο από το ένα τρίτο των χρηστών (36%) απαντά ότι η ενημέρωση είναι ο βασικός λόγος για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Αυτό, μάλιστα, ισχύει για όλες τις ηλικιακές ομάδες, εκτός από την Gen Z, οι εκπρόσωποι της οποίας απαντούν ότι κάνουν χρήση των social media κυρίως για να “γεμίσουν” τον ελεύθερο χρόνο τους. “Η απαίτηση για ενημερωμένες πληροφορίες στα αρχικά στάδια της κρίσης ήταν απαράμιλλη, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να παρέχουν γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στην ενημέρωση”, αναφέρει η εν λόγω έρευνα.
Πηγή : www.webworldnews.gr