Σύμφωνα με τα στοιχεία της Focus Bari, στα τέλη του 2020, η διείσδυση του online εμπορίου στην Ελλάδα ήταν 68%, με τα ποσοστά των online καταναλωτών να είναι 69% για τις γυναίκες και 67% για τους άνδρες.
Στην έρευνα αναφέρεται επίσης πως για το 2ο εξάμηνο του 2020, 4,6 εκατομμύρια άτομα στην Ελλάδα έκαναν online αγορές και από αυτούς περισσότερα από 2,3 εκατ. ήταν γυναίκες.
Όσον αφορά στο ποσό που υπολογίζεται πως ξοδεύτηκε από τις Ελληνίδες, σύμφωνα με τα στοιχεία, δαπάνησαν το τελευταίο 6μηνο κατά μέσο όρο 736,8 ευρώ σε online αγορές.
Το πιο δυναμικό αγοραστικό κοινό μεταξύ των γυναικών, που ψωνίζουν online, είναι στις ηλικίες 35 έως 44 ετών, όπου η διείσδυση των αγορών φτάνει το εντυπωσιακό 94%. Εξίσου, όμως, υψηλά ποσοστά παρατηρούνται και στις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες, αφού το 65% των γυναικών ηλικίας 45-64 ετών αγοράζει online, ενώ ακόμη και στις ηλικίες 55 και άνω το ποσοστό φτάνει στο 53%.
Δημοφιλέστερες κατηγορίες για τις Ελληνίδες στις online αγορές τους είναι τα ρούχα, τα καλλυντικά και τα παπούτσια, με ποσοστά 42%, 36% και 34% αντίστοιχα, ενώ στην τέταρτη θέση βρίσκονται οι ηλεκτρονικές συσκευές με 24%.
Όσον αφορά στους τρόπους πληρωμής, το 40% κάνει χρήση χρεωστικής κάρτας, το 39% δηλώνει ότι προτιμά την αντικαταβολή, το 23% τις ηλεκτρονικές πληρωμές με κύρια το paypal, ενώ πιστωτική κάρτα χρησιμοποιεί το 20%.
Πηγή: www.webworldnews.gr