Με βραδύτερο ρυθμό από ό,τι αρχικά αναμενόταν ανταποκρίνονται οι επιχειρήσεις, παγκοσμίως, στις υποχρεώσεις που απορρέουν από το Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων, GDPR. Περισσότερο από ένα χρόνο μετά από την εισαγωγή του GDPR στην καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων, μόνο το 28% των εταιρειών απαντά ότι έχει πλήρως συμμορφωθεί.
H συμμόρφωση είναι υψηλότερη στις ΗΠΑ που φτάνει το 35%, ενώ ακολουθούν η Μεγάλη Βρετανία και η Γερμανία με 33%, η Ισπανία και η Ιταλία με 21% και η Σουηδία με 18%. Συνολικά, οι περισσότερες επιχειρήσεις αποδεικνύεται ότι είχαν υπερεκτιμήσει τελικά την ετοιμότητα τους να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Έτσι, σήμερα το 30% των επιχειρήσεων και οργανισμών απαντούν ότι “βρίσκονται κοντά στην πλήρη συμμόρφωση, αλλά εξακολουθούν να επιλύουν εκκρεμή ζητήματα”.
Πάντως, από τις εταιρείες που απαντούν ότι έχουν εναρμονιστεί πλήρως με τον GDPR, το 81% αναφέρει ότι αυτό έχει θετικές επιπτώσεις στη φήμη και την εικόνα της επιχείρησης.
Όσον αφορά τους λόγους για τους οποίους η επιχειρηματική κοινότητα δεν έχει ακόμη συμμορφωθεί με τον GDPR, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Ερευνών Capgemini, αυτοί σχετίζονται με την πολυπλοκότητα των απαιτήσεων, το κόστος υλοποίησης και τις προκλήσεις σε επίπεδο υποδομών.
Αναλυτικά, τα στελέχη αναφέρουν την πρόκληση της ευθυγράμμισης των παλαιότερων συστημάτων πληροφορικής (38%), την πολυπλοκότητα των απαιτήσεων του GDPR (36%) και το απαγορευτικό κόστος (33%) ως τα βασικά εμπόδια στην επίτευξη πλήρους συμμόρφωσης με τον GDPR.
www.webworldnews.gr