Μάλλον ψάχνεις για κατασκευή eshop !! Τότε μας χρειάζεσαι ..

28 Μαρτίου 2022
Για να πετύχει η κατασκευή eshop και να οδηγήσει σε κέρδη πρέπει να ικανοποιούνται τρεις απλές απαιτήσεις:
  1. Καλαίσθητο και γρήγορο eshop
  2. Πρώτη σελίδα της Google με τις λέξεις – φράσεις που ο κόσμος αναζητά τα προϊόντα της επιχείρησης
  3. Εύκολη διαχείριση & upload προϊόντων μαζικά μέσω .csv .xml ή σύνδεσης με ERP

Εμπειρικά όσα ηλεκτρονικά καταστήματα πέτυχαν αυτούς τους τρεις στόχους, καταφεραν να αυξήσουν ικανοποιητικά τις πωλήσεις τους.

https://www.focus-on.gr/wp-content/uploads/2022/03/kataskevi-eshop.jpg
Επιλογές κατασκευής eshop

Η πιο απλή επιλογή σας, είναι να αναθέσετε την κατασκευή του eshop σε μια εταιρεία που να διαθέτει εξειδίκευση, ώστε να το παραλάβετε έτοιμο χωρίς να ασχοληθείτε με τεχνικές λεπτομέρειες. Υπάρχει και δεύτερη επιλογή για τη δημιουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, αν έχετε υπομονή και χρόνο και αυτή δεν είναι άλλη από το να προσπαθήσετε να το δημιουργήσετε με έτοιμα εργαλεία που θα βρείτε στο διαδίκτυο.

Κόστος δημιουργίας eshop

Το κόστος δημιουργίας eshop με το WooCommerce είναι συγκριτικά πιο χαμηλό σε σχέση με άλλες πλατφόρμες. Στις περισσότερες περιπτώσεις οι απαιτήσεις κατασκευής eshop καλύπτονται από το WooCommerce. Εάν θέλουμε μία πλατφόρμα αποκλειστικά για ηλεκτρονικό εμπόριο τότε θα πάμε στο PrestashopΟpenCart ή Magento όπου το κόστος ανεβαίνει. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να κάνουμε μία online συνάντηση στην οποία θα προσδιορίσουμε την επιλογή της πλατφόρμας. Το κόστος κατασκευής eshop με βάση 20 Ελληνικές εταιρείες υπηρεσιών διαδικτύου, κατά μέσο όρο ξεκινά από τα 1.500,00 €

Πως μπορούμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις ενός eshop

Οι πωλήσεις ενός eshop προέρχονται από τρεις σημαντικούς πυλώνες:

  1. Οργανικά αποτελέσματα λόγω της κατάταξης στην πρώτη σελίδα της Google. Αυτό το επιτυγχάνουμε με προωθητικές ενέργειες, τόσο ως on-site S.E.O. όσο και ως off-site S.E.O.
  2. Κοινωνικά δίκτυα (social media). Αυτό το επιτυγχάνουμε μέσω των κατάλληλων plugin / extensions που επιτρέπουν στο eshop ολοκληρωμένη επικοινωνία και προβολή σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα. Ενδεικτικά αναφέρουμε αυτόματη ενημέρωση προϊόντων στο Facebook – IG shop το οποίο συνδέεται με το Facebook page
  3. Διαφήμιση στο Google ads. Όσο καλύτερα διαμορφώσουμε τα σχετικά landing pages (σελίδα προορισμού) τόσο χαμηλότερο θα είναι το κόστος της διαφήμισης.

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι αύξησης των πωλήσεων, όπως για παράδειγμα οι συστάσεις, το εταιρικό δίκτυο συνεργατών και συνεργαζόμενων επιχειρήσεων καθώς και η τηλεοπτική και ραδιοφωνική διαφήμιση. Εάν υπάρχουν τέτοιες δυνατότητες, τότε ρυθμίζουμε κατάλληλα το eshop ώστε να καταγράφει και να ενισχύει την αντίστοιχη επισκεψιμότητα.

https://www.focus-on.gr/wp-content/uploads/2022/03/digital-online-marketing-man-analysis-sale-data-growth-strategy-investment-financial-1.jpg
Διαδικασία κατασκευής eshop

Για να έχουμε μία εκτίμηση όλης της διαδικασίας που περιλαμβάνει η κατασκευή eshop θα δούμε τα βήματα δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος. Όλα τα βήματα είναι σημαντικά και δεν πρέπει να παραβλέψουμε κανένα από αυτά.

Για αυτό το λόγο συγκεντρώσαμε στην ακόλουθη λίστα όλα τα βήματα που ακολουθούνται κατά την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος ώστε ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης να είναι έτοιμος και να έχει προετοιμαστεί για τη διαδικασία που πρόκειται να ακολουθήσουμε όταν κατασκευάσουμε το eshop.

Τα βήματα που ακολουθούμε κατά τη διαδικασία κατασκευής eshop είναι τα εξής:

Κατοχύρωση domain για την κατασκευή eshop

Το πρώτο βήμα για την κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι να κατοχυρώσουμε το domain name (όνομα ιστοσελίδας π.χ. www.domain.gr). Η επιλογή του domain είναι μία πολύ σημαντική επιχειρηματική απόφαση διότι το domain δεν αφορά μόνο το διαδίκτυο. Το domain θα μπει στις κάρτες και στα εταιρικά έντυπα. Ένα ενδεικτικό κόστος για την κατοχύρωση domain ανέρχεται στα 25,00 € ανά 2 χρόνια.

Αγορά πακέτου φιλοξενίας για το eshop

Παράλληλα με την επιλογή και κατοχύρωση του domain θα πρέπει να αποφασίσουμε σε ποιο hosting θα φιλοξενηθεί το ηλεκτρονικό κατάστημα που θα κατασκευάσουμε. Υπάρχουν πολλές αξιόπιστες εταιρείες φιλοξενίας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Πρέπει να σημειώσουμε ότι κάποιες φορές το πακέτο φιλοξενίας ενδέχεται να μην πληροί τις προδιαγραφές εγκατάστασης του eshop. Αυτό μπορεί να συμβαίνει επειδή το ίδιο το eshop είναι ιδιαίτερα απαιτητικό όπως για παράδειγμα όταν πρόκειται να κάνουμε εγκατάσταση Magento. Επίσης μπορεί το πακέτο φιλοξενίας να μην έχει τον απαραίτητο χώρο για να ανεβάσουμε όλα τα προϊόντα. Αυτό συμβαίνει στην περίπτωση που πρόκειται να δημιουργήσουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με πολύ μεγάλο πλήθος προϊόντων. Σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να εξηγήσουμε στον πελάτη για ποιο λόγο θα πρέπει να αναβαθμίσει το πακέτο φιλοξενίας της ιστοσελίδας του. Το κόστος για ένα πακέτο φιλοξενίας ηλεκτρονικού καταστήματος συνήθως ξεκινάει από 100,00 € ετησίως και ανεβαίνει όσο ανεβαίνουν οι απαιτήσεις.

Επιλογή template για το eshop

Η επιλογή template ηλεκτρονικού καταστήματος είναι ίσως το κρισιμότερο κομμάτι της διαδικασίας κατασκευής eshop. Υπάρχουν πολλές εταιρείες που δημιουργούν template για eshop. Το θέμα (theme) που θα επιλέξουμε πρέπει να καλύπτει την αισθητική και λειτουργίες που θέλει ο πελάτης. Θα πρέπει να συμβαδίζει με τα χρώματα και με το λογότυπο της εταιρείας. Εάν επιλέξουμε το σωστό template τότε η κατασκευή του eshop θα γίνει σχετικά γρήγορα και εύκολα ! Εμπειρικά προτείνουμε θέματα που να ταιριάζουν στην επιχείρηση του πελάτη.

Εκπαίδευση του πελάτη στη διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος

Το επόμενο βήμα είναι να περάσουμε κατηγορίες και προϊόντα. Παράλληλα θα πρέπει να εκπαιδεύσουμε τον πελάτη πώς να κάνει εισαγωγή και διαχείριση προϊόντων όπως επίσης διαχείριση και εισαγωγή κατηγοριών. Στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων δημιουργίας eshop θα πρέπει να εκπαιδευτεί είτε ο ιδιοκτήτης είτε κάποιος υπάλληλος της επιχείρησης στη διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Καταχώρηση προϊόντων στο eshop

Αφού ολοκληρωθεί η εκπαίδευση θα πρέπει να γίνει η καταχώρηση των προϊόντων στο eshop. Σε γενικές γραμμές η διαδικασία εισαγωγής προϊόντων είναι πολύ κρίσιμο βήμα διότι ουσιαστικά ο πελάτης αρχίζει να ασχολείται και ο ίδιος με το ηλεκτρονικό του κατάστημα εκτός και αν μας έχει προμηθεύσει με .csv ή .xml αρχεία προηθευτών και έχουμε συμφωνήσει η διαδικασία να γίνει από εμάς.

Ρυθμίσεις μεταφορικών eshop

Επόμενο σημείο στην κατασκευή eshop είναι να το ρυθμίσουμε ώστε να υπολογίζει σωστά τα μεταφορικά κόστη. Εάν ο πελάτης έχει ήδη συνεργασία με κάποια μεταφορική εταιρεία τότε θα πρέπει να ενσωματώσουμε στο eshop τις χρεώσεις και τους χρόνους παράδοσης της. Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να του προτείνουμε εμείς μία μεταφορική εταιρεία η οποία ξέρουμε ότι είναι δοκιμασμένη και αξιόπιστη.

Υπόλοιπες ρυθμίσεις ηλεκτρονικού καταστήματος

Η δημιουργία eshop περιλαμβάνει ένα σύνολο ρυθμίσεων που αφορούν παραμέτρους όπως για παράδειγμα ο τρόπος παράδοσης, οι τρόποι πληρωμής, τα χαρακτηριστικά των προϊόντων, τις εκπτώσεις και πολλά άλλα. Όλα τα content management system δημιουργίας eshop περιλαμβάνουν τέτοιες επιλογές.

Νομικά κείμενα ηλεκτρονικού καταστήματος

Ένα επίσης σημαντικό κομμάτι κατά την κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι τα νομικά κείμενα που θα πρέπει να ενσωματωθούν μέσα σε αυτό. Για παράδειγμα θα πρέπει να φτιαχτεί οπωσδήποτε ένα ολοκληρωμένο Privacy Policy. Είναι επίσης σημαντικό να δημιουργήσουμε σωστά τα κείμενα που αφορούν τους τρόπους και χρόνους παράδοσης, την δυνατότητα υπαναχώρησης, την πολιτική επιστροφών καθώς και τους όρους χρήσης του eshop. Η FOCUS ON GROUP παρέχει έτοιμα – προς έγκριση από τον πελάτη – νομικά κείμενα εφόσον συνεργάζεται με εξειδικευμένο νομικό τμήμα σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου.

GDPR ηλεκτρονικού καταστήματος

Η συμβατότητα ενός eshop με το γενικό κανονισμό προστασίας δεδομένων είναι πλέον αναγκαία. Η νομοθεσία ψηφίστηκε στην Ευρωπαϊκή Ένωση και εφαρμόζεται σε όλες τις χώρες της. Κάθε ιστοσελίδα και κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα είναι υποχρεωμένο να συμμορφωθεί με τις διατάξεις του GDPR. Σε γενικές γραμμές η συμμόρφωση μιας εταιρείας με το γενικό κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων περιλαμβάνει πολλά έγγραφα και πολλές διαδικασίες. Ειδικότερα όμως στην περίπτωση που αναφερόμαστε αποκλειστικά σε eshop ή ιστοσελίδα τότε η συμμόρφωση επιτυγχάνεται με χρήση κατάλληλων plug-in. Διαθέτουμε μεγάλη εμπειρία στη συμμόρφωση ηλεκτρονικών καταστημάτων με το GDPR

Τρόποι πληρωμής eshop

Το τελευταίο βήμα είναι να ρυθμίσουμε τους τρόπους πληρωμής στο eshop. Οι πιο δημοφιλείς τρόποι είναι η αντικαταβολή, το PayPal και η πιστωτική κάρτα. Αντικαταβολή σημαίνει ότι φτάνει το προϊόν στην πόρτα του πελάτη και ο έμπορος πληρώνεται μέσω του courier. Το PayPal είναι ένας πολύ δημοφιλής τρόπος πληρωμών που χρησιμοποιείται πολλά χρόνια στο εξωτερικό και πλέον έχει αρχίσει να κερδίζει πολλούς φίλους και στην Ελλάδα. Εξαίρεση αποτελεί η σύνδεση με την τράπεζα η οποία είναι μία χρονοβόρα διαδικασία (έως 15 ημέρες συνήθως). Ασφαλώς υπάρχει δυνατότητα διασύνδεσης με VivaWallet & Stripe.

Σύνδεση eshop με την τράπεζα

Αφού ολοκληρώσουμε την κατασκευή eshop θα πρέπει να επικοινωνήσουμε με την τράπεζα για να ενεργοποιήσουμε τις πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας. Πριν επικοινωνήσουμε με την τράπεζα θα πρέπει να έχουμε επιβεβαιώσει ότι ολοκληρώθηκε η κατασκευή του eshop. Επίσης θα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι είναι έτοιμα όλα τα νομικά κείμενα για παράδειγμα το Privacy Policy και το GDPR.

Κόστος κατασκευής eshop

Είναι προφανές ότι το κόστος κατασκευής eshop εξαρτάται από ένα πλήθος παραγόντων που περιγράψαμε μόλις παραπάνω. Για παράδειγμα άλλο θα είναι το κόστος δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος στο οποίο περιλαμβάνεται καταχωρήσεις προϊόντων και άλλο θα είναι το κόστος eshop που δεν περιλαμβάνει καταχώρηση προϊόντων. Ενδεικτικά όπως αναφέρθηκε ήδη, το κόστος κατασκευής eshop με βάση 20 Ελληνικές εταιρείες υπηρεσιών διαδικτύου, κατά μέσο όρο ξεκινά από τα 1.500,00 €

Χρόνος δημιουργίας eshop

Παρόμοια απάντηση με το κόστος είναι και η απάντηση που δίνουμε σε αυτόν που ρωτάει ποιος είναι ο χρόνος δημιουργίας eshop. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να κατασκευαστεί εξαιρετικά γρήγορα μέσα σε 15 ημέρες αρκεί να έχουμε το περιεχόμενο από πλευράς του πελάτη. Εμπειρικά ο μέσος χρόνος δημιουργίας eshop κυμαίνεται στις 30 ημέρες μαζί με τη διασύνδεση με κάποιο τραπεζικό ίδρυμα.

Ταχύτητα του eshop

Ένα κρίσιμο θέμα στην κατασκευή eshop είναι ταχύτητα του. Όταν το eshop είναι αργό τότε οι χρήστες δεν θα παραμείνουν για να κάνουν αγορές. Η ταχύτητα του eshop εξαρτάται από πολλές παραμέτρους. Σε γενικές γραμμές η κρισιμότερη παράμετρος είναι ο server, το θέμα (template) και τα plug-in που μπαίνουν πάνω στο eshop. Επίσης η ταχύτητα εξαρτάται από τις ρυθμίσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Πλήθος προϊόντων σε ηλεκτρονικό κατάστημα

Πολλοί ρωτάνε αν σε ένα eshop αντέχει ώστε να καταχωρήσουμε 2.000+ προϊόντα. Όποιο λογισμικό και να επιλέξουμε για την κατασκευή eshop το πλήθος των προϊόντων είναι πραγματικά απεριόριστο. Περιορισμός στο πλήθος των προϊόντων μπαίνει από τις δυνατότητες του hosting και τις ρυθμίσεις που αναλύσαμε άνωθεν.

Ασφάλεια του ηλεκτρονικού καταστήματος

Η ασφάλεια είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα που απασχολεί όλους τους ιδιοκτήτες eshop αλλά και όλους τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων. Το πρώτο βήμα για την ασφάλεια είναι η επιλογή ασφαλούς hosting. Έχουμε τη δυνατότητα να φιλοξενήσουμε τα site σε ασφαλές περιβάλλον με αυξημένα μέτρα προστασίας που θα εγγυηθεί καλύτερη ασφάλεια. Στη συνέχεια μπορούμε να τοποθετήσουμε τα κατάλληλα plug-in τα οποία ενισχύουν την ασφάλεια του eshop.

https://www.focus-on.gr/wp-content/uploads/2022/03/prestashop-1-1.jpg
Κατασκευή eshop με το WooCommerce

To WooCommerce είναι ένα από τα πιο δημοφιλή συστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου και αποτελεί μέρος του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου WordPress. Οι λόγοι για τους οποίους θα επιλέξω να κάνω δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με το WooCommerce είναι δύο. Ο πρώτος και σημαντικότερος είναι η ευκολία προώθησης στις μηχανές αναζήτησης. Ο δεύτερος λόγος είναι η απλότητα στη διαχείρισή του.

https://www.focus-on.gr/wp-content/uploads/2022/03/prestashop-1.jpg
Κατασκευή eshop με το PrestaShop

Το PrestaShop είναι μία από τις κορυφαίες επιλογές κατασκευής eshop διότι είναι αμιγώς κατασκευασμένο να εξυπηρετεί το σύνολο των αναγκών ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Πολύ μεγάλα eshop ανά τον κόσμο κάνουν χρήση του Prestashop διότι είναι απλοποιημένο το διαχειριστικό του περιβάλλον ακόμα και για αρχάριους χρήστες ενώ παράλληλα διαθέτει προεγκατεστημένες λειτουργίες που εξυπηρετούν την ευχάριστη εμπειρία πλοήγησης των χρηστών.

Ποιο λογισμικό να επιλέξω για την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος;

Μπορούμε να πραγματοποιήσουμε ένα online meeting και η ομάδα μας μπορεί να σας καθοδηγήσει και να αναλάβει όλη τη διαδικασία της κατασκευής eshop, από την κατοχύρωση του domain μέχρι την κατάταξη του ηλεκτρονικού καταστήματος στις κορυφές των μηχανών αναζήτησης σε εύλογο χρονικό διάστημα. Διαθέτουμε μεγάλη πείρα με περισσότερα από 2.500 έργα στην Ελλάδα, Κύπρο και Ηνωμένο Βασίλειο.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Επικοινώνησε μαζί μας

Κάλεσε μας ή στείλε μας email για να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο εκπρόσωπο μας.

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    Φροντίζουμε η επιχείρησή σου να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά με εξελιγμένες λύσεις για την κατασκευή ιστοσελίδας, ανακατασκευή ιστοσελίδας, κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος- eshop, google ads και social media marketing.

    Αριθμός ΓΕΜΗ 129797901000

    GET IN TOUCH
    Ακολούθησέ μας στα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα.
    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    Φροντίζουμε η επιχείρησή σου να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά με εξελιγμένες λύσεις για την κατασκευή ιστοσελίδας, ανακατασκευή ιστοσελίδας, κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος- eshop, google ads και social media marketing.

    Αριθμός ΓΕΜΗ 129797901000

    ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ
    GET IN TOUCH
    Call Now Button