Η υπηρεσία «buy now, pay later» του Amazon η οποία δοκιμάζεται στην Ινδία έχει συγκεντρώσει 2 εκατομμύρια χρήστες οδηγώντας στις προβλέψεις ότι θα μπορούσε να γίνει διαθέσιμη και σε άλλες αγορές. Το Amazon Pay Later, η υπηρεσία BNPL του retail γίγαντα, έχει χρησιμοποιηθεί πάνω από 10 εκατομμύρια φορές, από την κυκλοφορία της τον περασμένο Απρίλιο.
Αναλυτικότερα η συγκεκριμένη υπηρεσία του Amazon επιτρέπει στους καταναλωτές να πραγματοποιούν αγορές πίστωσης, με το ποσό να ανέρχεται έως και 200 δολάρια και να τα εξοφλούν μέσα σε 12 άτοκες δόσεις. Σε αντίθεση με αρκετούς ιδιαιτέρως σημαντικούς αντιπάλους της υπηρεσίας BNPL, το Amazon Pay Later επιτρέπει στους πελάτες να πληρώνουν διάφορα πράγματα, εξίσου με πίστωση, όπως λογαριασμούς κοινής ωφέλειας.
Αναντίρρητα, το Amazon είναι πρόθυμο να επεκτείνει τη χρήση της συγκεκριμένης υπηρεσίας σε ολόκληρη την Ινδία, καθώς αγωνίζεται καθημερινά να συμβάλλει στην ανάπτυξη και την αξιοποίηση του ηλεκτρονικού της εμπορίου της αγοράς της Ινδίας, η οποία αναμένεται να φτάσει το ποσό των 66,76 δισεκατομμυρίων δολαρίων φέτος. Παρ ‘όλα αυτά, τόσο το Amazon, όσο και άλλοι γίγαντες της τεχνολογίας αντιμετωπίζουν συνεχόμενα αυξανόμενες πιέσεις και δυσκολίες σε διάφορους τομείς, από τοπικούς κανονιστικούς οργανισμούς όπως είναι η «The Reserve Bank of India», προειδοποιώντας τις τεράστιες τεχνολογικές βιομηχανίες σχετικά με τον τομέα των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών της χώρας.
Συνοψίζοντας, είναι αλήθεια ότι το Amazon θα μπορούσε κάλλιστα να επεκτείνει την υπηρεσία «buy now, pay later» και σε άλλες αγορές, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ, όπου οι χρήστες υπηρεσιών BNPL αναμένεται φέτος να αυξηθούν κατά (17,9%). Δεν θα έπρεπε να παραληφθεί το γεγονός ότι έχει ήδη συνάψει συνεργασία με υπηρεσίες BNPL τρίτων στην Αυστραλία και στην Ασία, πράγμα που σημαίνει ότι θα επιτρέψει στο Amazon να εκμεταλλευτεί την ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά, η οποία αναμένεται να διπλασιαστεί έως το 2024.
Πηγή: https://thetotalbusiness.com/