Μετά από έρευνα που διεξήχθη από την «Barclaycard Payment», το (69%) των καταναλωτών της Gen Ζ δεν πραγματοποιούν τις αγορές τους, εγκαταλείποντας τα καλάθια με τις αγορές τους, με αποτέλεσμα η αξία των συγκεκριμένων καλαθιών να αγγίζει τα 6,5 δισεκατομμύρια λίρες ετησίως στην Αγγλία.
Η μηνιαία αξία των καλαθιών που τελικά δεν αγοράζει η Gen Z ανέρχεται στο ποσό των 156,40 λίρες. Τα συγκεκριμένα ποσά των ατόμων ηλικίας 18-24, οι οποίοι δεν ολοκληρώνουν τις αγορές τους, είναι τα διπλάσια σε σχέση με την αξία των καλαθιών των ατόμων ηλικίας 65 και πάνω.
Πράγματι, το «Cyber window shopping» είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο τα άτομα 18-24 ετών αποφασίζουν να αφήσουν το καλάθι αγορών τους σύμφωνα με τα δεδομένα της έρευνας, με αποτέλεσμα να επιλέγουν την περιήγηση τους στις online αγορές όπως θα έπρατταν και με τα φυσικά καταστήματα σε κάποια κεντρική αγορά. Μερικά σημαντικά ευρήματα της έρευνας είναι τα εξής:
-
Δύο από τους λόγους που η Gen Z δεν κάνει check out είναι οι χρονοβόρες διαδικασίες πληρωμής με το ποσοστό να ανέρχεται στο (29%) και η διαδικασία της επιστροφής των αγαθών με το ποσοστό να ανέρχεται στο (26%).
-
Το (40%) του δείγματος υποστηρίζει ότι τα προϊόντα fashion είναι εκείνα που πολύ πιθανόν θα παραμείνουν στα καλάθια των αγορών της Gen Z.
-
To (25%) υποστηρίζει ότι τα προϊόντα τεχνολογίας και τα τρόφιμα (23%) αποτελούν δύο κατηγορίες αγαθών όπου ολοκληρώνεται η αγορά τους.
-
Για τους ερωτώμενους ηλικίας 65 και άνω(18%) του συνολικού δείγματος, υποστηρίζει ότι πολύ πιθανόν να μην ολοκλήρωναν τις αγορές τους για τα fashion προϊόντα.
-
Το (39%) του δείγματος ηλικίας 65 και πάνω αναφέρει ως πιθανό λόγο εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών τα ακριβά έξοδα αποστολής, το (36%) τις επιπλέον χρεώσεις στην περίπτωση επιστροφής και το (19%) εξαιτίας της χρονοβόρας διαδικασίας όταν πραγματοποιούν το checkout.
Επιπροσθέτως σύμφωνα με την Barclaycard, η οποία είναι υπεύθυνη για τις συναλλαγές με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες της χώρας, οι διαδικτυακές συναλλαγές σημειώνουν αύξηση (45,9%) από έτος σε έτος. Ωστόσο, εξαιτίας των νέων κανονισμών που απαιτούνται για την προστασία των αγοραστών από τυχόν απάτες όπως είναι το Strong Customer Authentication (SCA), προσθέτουν επιπλέον βήματα πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας της αγοράς, δυσκολεύουν τους καταναλωτές και κατ’ επέκταση προκαλούν τη μείωση των πωλήσεων.
Με άλλα λόγια είναι ζωτικής σημασίας οι online retailers να κατανοούν και να ικανοποιούν τις προτιμήσεις και τις ανάγκες όλων των καταναλωτών τους. Ζήτημα ωστόσο αποτελεί η απρόβλεπτη συμπεριφορά των νεότερων καταναλωτών που έχουν αρκετά μεγάλη επίδραση στην αγορά. Ταυτόχρονα, χάρη στην συνεχόμενη αύξηση των διαδικτυακών αγορών και την προσθήκη υπηρεσιών διαφύλαξης των καταναλωτών από απάτες (SCA), οι retailers οφείλουν να μην δυσκολεύουν τους καταναλωτές όσο το δυνατόν περισσότερο γίνεται όταν βρίσκονται στο στάδιοολοκλήρωσης των αγορών τους.
Πηγή: www.thetotalbusiness.com