Πρωταθλήτρια κόσμου, όσον αφορά την ετοιμότητα και την ωριμότητά της σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου, αναδεικνύεται για το 2019 η Ευρώπη. Σύμφωνα με τον δείκτη “Business-to-Consumer (B2C) e-commerce 2018”, που συνέταξε η Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το Εμπόριο και την Ανάπτυξη (UNCTAD), οκτώ στις δέκα κορυφαίες χώρες, παγκοσμίως, για το ηλεκτρονικό εμπόριο, από τις 152 που εξετάζονται συνολικά για το 2019, βρίσκονται στην Ευρώπη.
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Ολλανδία τερματίζει πρώτη στον συγκεκριμένο δείκτη και αναδεικνύεται ως η πιο δυναμική και καλά προετοιμασμένη χώρα στον κόσμο για το ηλεκτρονικό εμπόριο για το 2019, ενώ κατείχε την τέταρτη θέση στην ίδια αξιολόγηση το 2017.
Τη δεύτερη θέση μετά την Ολλανδία καταλαμβάνει στον ίδιο δείκτη για το 2019 η Ελβετία, ενώ ακολουθεί στην τρίτη θέση η Σιγκαπούρη και έπονται η Φινλανδία στην τέταρτη και η Μεγάλη Βρετανία στην πέμπτη.
Την πρώτη δεκάδα των πιο δυναμικών χωρών για το online shopping, συμπληρώνουν η Δανία, η Νορβηγία, η Ιρλανδία, η Γερμανία και η Αυστραλία, ενώ, όπως προκύπτει, οι μόνες μη ευρωπαϊκές χώρες στην πρώτη δεκάδα της κατάταξης είναι η Σιγκαπούρη και η Αυστραλία.
Πηγή: www.webworldnews.gr